Jak největší bosové organizují svůj čas

Znovu čas. Jak jej neztrácet? Jak se organizovat? Zkuste následující jednoduchá pravidla:

  • rozhodněte se co NEuděláte – každý okamžik po vás chce spoustu lidí udělat spoustu věcí. Všechno ale udělat nemůžete. Nesnažte se zavděčit. Myslete na sebe a na to, co je pro vás důležité.
  • krátké věci udělejte hned – výkonní bosové používají tzv. „pravidlo dvou minut“. Pokud lze danou věc udělat do dvou minut, udělají ji hned bez odkládání – nebude dále zatěžovat vaši kapacitu. To lze aplikovat nejen v práci, ale kdykoliv v osobním životě.
  • na emaily neodpovídejte hned – když vám někdo pošle email, za jak dlouho očekává odpověď? Jsou to minuty, hodiny nebo dny? Podle toho se chovejte i vy – nemusíte email kontrolovat každých 5 minut. Když po vás někdo bude chtít někdo urgentně, určitě zavolá nebo přijde.
  • dopřejte si čas na rozmyšlení – dopřát si (omezený) čas na rozmyšlení věci se může ukázat jako nejlepší investice. Je to mnohem lepší než se rozhodnout unáhleně a potom hasit následky

Více na toto téma najdete v tomto článku.

Přečtěte si také další články na našem webu.

Mgr. Jakub Nosek, MBA, ACC (nosek@yes4grow.cz) je business mentor a management konzultant s téměř 16 lety zkušeností v oblasti poskytování služeb zaměřených na výkon, rozvoj a zvyšování efektivity jednotlivců i firem. Je zaměřen na rozvoj společností, zvýšení efektivity a motivaci pracovníků. Je aktivním účastníkem (poradcem, mentorem, porotcem) v různých akcelerátorech, start-up soutěžích a dalších programech podporujících rozvoj nových projektů a také hodnotitelem mnoha dotačních programů v České republice i Evropské unii.

You may also like...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *